یک راند دیگر مبارزه کن , وقتی پاهایت چنان خسته اند که بزور راه میروی .

یک راند دیگر مبارزه کن , وقتی بازوهایت چنان خسته اند که قدرت گارد گرفتن نداری .

یک راند دیگر مبارزه کن , وقتی خون ازدماغت جاریست وچشمانت سیاهی میرود و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار را تمام کند .




:: برچسب‌ها:
ن : بهنام پارسا
ت : جمعه ٢٩ اسفند ۱۳٩۳
نظرات ()

به نقل از جناب آقای دکتر حبیب هنری دبیر محترم علمی همایش ملی نقش ورزش در سلامت و توسعه پایدار با رویکرد برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران ،آخرین زمان ارسال مقالات به همایش،۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ اعلام گردید.




:: برچسب‌ها:
ن : بهنام پارسا
ت : یکشنبه ٧ دی ۱۳٩۳
نظرات ()

به نقل از جناب آقای دکتر حبیب هنری دبیر محترم علمی همایش ملی نقش ورزش در سلامت و توسعه پایدار با رویکرد برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران ،آخرین زمان ارسال مقالات به همایش،۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ اعلام گردید.

6-5-10-93




:: برچسب‌ها:
ن : بهنام پارسا
ت : یکشنبه ٧ دی ۱۳٩۳
نظرات ()

به نقل از جناب آقای دکتر حبیب هنری دبیر محترم علمی همایش ملی نقش ورزش در سلامت و توسعه پایدار با رویکرد برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران ،آخرین زمان ارسال مقالات به همایش،۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ اعلام گردید.

6-5-10-93




:: برچسب‌ها: همایش تربیت بدنی
ن : بهنام پارسا
ت : یکشنبه ٧ دی ۱۳٩۳
نظرات ()

همایش بین المللی مذاکرات فوتبال در تاریخ 13 تا 15 ژانویه 2015 در شهر استوریل پرتغال برگزار می شود.

 

 

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس http://footballtalks.org/en مراجعه نمایند.




:: برچسب‌ها: همایش تربیت بدنی, فوتبال
ن : بهنام پارسا
ت : یکشنبه ٧ دی ۱۳٩۳
نظرات ()

انگور خشک شده که همه آنرا به نام “کشمش” می شناسند، قرن ها پیش به وجود آمده است. کشمش در ایران و مصر در ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد، تولید شده بود و دارای خواص فراوانیست که در اینجا به تعدادی از آنها اشاره می کنیم :




:: برچسب‌ها: تغذیه ورزشی
ن : بهنام پارسا
ت : پنجشنبه ۱٥ خرداد ۱۳٩۳
نظرات ()


TRX یا به عبارتی دیگر Total Body Resistance Exercise از ورزشهای رو به توسعه ای میباشد که در ده های اخیر و از سال 1990 به دنیا معرفی شده است. در این ورزش افراد با استفاده از بندهایی که به یک سقف یا دیوار بسته شده است تمریناتی را که بر پایه وزن بدن و گاها تعادل میباشد اجرا میکنند. این تمرینات باعث میشوند تا بدن در شرایط مصرف انرژی بیشتری در مقایسه با بسیاری از رشته های دیگر ورزشی گردد. بهبود استقامت عضلات یکی از نکات مثبت در این سیستم تمرینی میباشد. ضمن اینکه عضلات کور نیز به صورت مناسبی میتوانند تقویت شوند.




:: برچسب‌ها: علم تمرین, تمرینات بدنسازی
ن : بهنام پارسا
ت : پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳٩۳
نظرات ()

مصرف کربوهیدراتها ۴۰تا ۶۰ دقیقه پیش از تمرین میتواند میزان شدت تمرینتان را تاحت تاثیرمثبت قرار دهد.کربوهیدراتها میتوانند باعث صرفه جویی در مصرف گلیکوژن عضلات شوند.در واقع گلیکوژن ذخیره کربوهیدرات موجود در عضلات است و منبع اصلی سوخت برای تمرین،بنا بر این مصرف مقدار مناسبی از کربوهیدرات ها قبل از تمرین از تخلیه سریع آنها ممانعت میکند.وقتی سطوح گلیکوژن به طور قابل توجهی کاهش میابد ،شدت تمرین شما همبه شدت تحت تاثیر منفی قرار میگیرد.
با ذکر این نکات لازم به ذکر است که کربوهیدراتهای ایده آل برای پیش از تمرین عبارتند از کربوهیدراتها با شاخص گلایسمیک پایین(منابع کند هضم کربوهیدرات)از جمله جو دو سر،غلات سبوس دار،برنج قهوه ای،و نانهای سبوس دار.به این دلیل که با سرعت کمتری هضم میشوند و نوسان شدیدی در سطح قند خون شما ایجاد نخواهند کرد،در نتیجه باعث میشوند بدن استفاده از ذخایر گلیکوژن عضلات را کاهش دهد.
نتیجه اینکه ذخایر گلیک.ژن شما در سطح بالاتری حفظ میشود و میتوانید تمرین شدیدتر و طولانی تری داشته باشید.
منبع:مجله Muscle&Fitness




:: برچسب‌ها: تغذیه ورزشی
ن : بهنام پارسا
ت : دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳٩۳
نظرات ()


 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.